Motto na dziś


Po­wiedz mi, a za­pomnę. Po­każ mi, a za­pamiętam. Pozwól mi zro­bić, a zrozumiem.
Konfucjusz

środa, 20 lutego 2013

Ciche gadki...

Dziś podsłuchałam taką rozmowę ...

- Jakieś smutne to miejsce, w którym jesteśmy.... - mówił jeden głos
- Wiesz, chyba nie jest smutne, skoro my tu jesteśmy, tylko że nie ma w nim duszy ani ręki jego mieszkańca.Właściwie mogłoby należeć do każdego - odpowiedział mu drugi głos
- Trudno się dziwić skoro gospodyni prawie tu nie bywa.
- Taaak... a przecież tak bardzo chciałaby mieć prawdziwą sypialnię, swój azyl, swoją "krainę łagodności"....
- A widziałeś, co dostaliśmy ostatnio? Spójrz, ta serwetka zupełnie do nas nie pasuje, ani do tej lampy, której i tak prawie nie używają ...... - narzekał pierwszy głos 
- Daj spokój, przecież serwetka jest urocza i lekka, nasza gospodyni chciała koniecznie zrobić coś wiosennego i tak zaraz ją zabierze do koszyczka z pisankami ..... Pomyśl lepiej, że musimy coś zrobić, aby marzenia się spełniły, przecież po to jesteśmy...   
- Och, wiesz... jak zwykle masz rację, przecież po to tu jesteśmy .......






A to gadały moje anioły.....


15 komentarzy:

  1. Mam tyły totalne u Ciebie (znaczy też u wszystkich). A ilością działań wszelakich porażasz! Anioły wiedzą, co mówią....Pewnie wkroczysz niedługo do akcji, żeby im życie uprzyjemnić:).
    W w szydełkowaniu jesteś mistrzynią - podziwiam!
    I życzę dobrych dni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej akcji właśnie trochę się boję, ale skoro anioły za tym stoją.... :-)Skąd wiedziałaś, że tych dobrych dni właśnie mi trzeba???

      Usuń
  2. Eee tam nie pasuje, niech nie marudzą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że jeden z nich straszna maruda? :-)

      Usuń
    2. Niech sobie po marudzi każdy czasem musi...ważne żeby szczęście przynosił:)

      Usuń
  3. No,no zapowiada się rewolucja w sypialni:))) Jakby to nie zabrzmiało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uhhh...aż przysiadłam. Bardzo dobrze zabrzmiało :-)

      Usuń
  4. Coś marudny ten jeden Aniołek, to pewnie ten co go nogi bolą, bo przykucnął sobie. A serwetka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto by pomyślał, że anioły takie marudne są. Ważne, że są...

      Usuń
  5. Hej, dzień dobry:))
    Dobre pióro tu widzę i otwarty umysł, a do tego zdolne ręce:))
    Mamon mnie namówiła na wizytę, no i chyba jej muszę podziękować:))
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, witam i zapraszam na więcej... Ogromnie mnie motywujecie kobitki, ale i starać się teraz będę dla Was bardziej...

      Usuń
  6. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, na pewno do Ciebie zajrzę a i do siebie zapraszam częściej

      Usuń
  7. gadatliwe te Twoje Aniołki ;)) jestem u Ciebie pierwszy raz....
    :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, witam i zapraszam częściej:-)

      Usuń