Motto na dziś


Po­wiedz mi, a za­pomnę. Po­każ mi, a za­pamiętam. Pozwól mi zro­bić, a zrozumiem.
Konfucjusz

poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Wyróżnienia są ważne

Wiosna już jest powodem do radości a mnie dodatkowo spotkała jeszcze jedna przyjemność. Otrzymałam wyróżnienie od Katarzyny z Latte House. Latte uwielbiam, a na tym blogu dodatkowo można znaleźć piękne rzeczy. Kasiu - dziękuję, wyróżnienia dają poczucie, że ktoś zagląda i docenia. To ogromnie motywujące








Zasady są proste:
„Nominacja do Liebster blog jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Moje odpowiedzi:
1. Góry czy morze? raczej morze, ale koniecznie czyste
2. List w kopercie czy e-mail?  z pewnością list w kopercie
3. Chata w górach, czy mieszkanie w mieście? chata w górach
4. Kolory ciepłe, czy zimne?  zależnie od nastroju
5. Kawa czy herbata?  kawa, kawa .... i zielona herbata
6. Zima czy lato?  LATO!
7. Poranek czy wieczór?  latem poranek ... zimą wieczór
8. Moje marzenie to...  pozostanie na zawsze w sferze marzeń
9.  Słodki czy kwaśny?  ależ oczywiście że słodkie
10. Gwiazdy filmowe czy na niebie?  prosty wybór - oczywiście te na niebie - i koniecznie w sierpniu:-)
11. Samochód czy rower?  samochód (i wieczne wyrzuty sumienia z tego powodu:-)))


Moje nominacje:


Moje pytania:
1. Kolor różowy czy czarny?
2. Rozum czy serce?
3. Wydarzenia ze świata czy lokalne?
4. Adrenalina czy relaks?
5. Co Cię fascynuje?
6. Do czego dążysz?
7. Przy czym odpoczywasz?
8. Audiobook czy książka tradycyjna?
9. Spełnione marzenie?
10.Duże grono znajomych czy garstka przyjaciół?
11. Wolisz pisać czy czytać?


Pozdrawiam ciepło i do następnego razu.

3 komentarze:

  1. Dziękuję za zauważenie mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi miło-cała przyjemność po mojej stronie:-) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję baardzo za wyróżnienie.Miło:)))

    OdpowiedzUsuń